Reklamacje i zwroty

 

Zdajemy sobie sprawę, że mogą być Państwo niezadowolenia z powodu wad produktu, pakowania produktu, uszkodzenia opakowania czy wielu wielu innych elementów. Zachęcamy Państwa do zgłaszania wszelkiego rodzaju problemów do obsługi naszego sklepu w celu wyjaśnienia problemów. W jaki sposób przeprowadzamy proces reklamacji ?

  • jeżeli klient po otrzymaniu towaru widzi wady, może skorzystać z procesu reklamacji i zgłosić problem obsłudze sklepu;
  • jeżeli klient przyjął przesyłkę od kuriera/listonosza, a następnie zostały ujawnione wady produktu (np.: po otwarciu paczki) klient powinien sporządzić dokumentacją fotograficzną, którą prześlę na adres biuro@efiori.pl;
  • obsługa sklepu w ciągu 48h podejmie decyzję w kwestii uznania reklamacji bądź jej odrzucenia;
  • jeżeli reklamacja zostanie uznana klient zostanie poproszony o odesłanie całości lub części towaru na adres pocztowy sklepu internetowego Fiori we wskazany przez obsługę sposób (poczta, kurier);
  • Sklep po otrzymaniu towaru odeślę pełnowartościowy towar lub jeżeli nie będzie takiej możliwości zwróci Państwu pieniądze (również z kosztami wysyłki które zostały opłacone do klienta oraz od klienta);

 

W trakcie całego procesu reklamacji osoba odpowiedzialna po stronie Sklepu Fiori będzie kontaktować się z Klientem na każdym etapie prowadzenia reklamacji, jeżeli Klient ma pytania zachęcamy do kontaktu 504986386 czy biuro@efiori.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl